למה כדאי לבצע סקר שביעות רצון לקוחות לאורחי מלונות וצימרים

בעלי צימרים ומלונות משקיעים רבות כדי לארח אורחים. חוויית האירוח מבחינת האורחים מתחילה החל מהזמנת הנופש, היא נמשכת לאורך השהות ומסתיימת בזכרונות מן החופשה. בין אם מדובר בנופש למשפחות, ובין אם מדובר בנופש לזוגות, מתחם צימרים בגולן, או מלון באילת, כל בעל מתחם אירוח היה מעוניין בלקוחות מרוצים, שמגיעים שוב או ממליצים לחברים. אורחים שכותבים … המשך לקרוא למה כדאי לבצע סקר שביעות רצון לקוחות לאורחי מלונות וצימרים